Wij gebruiken cookies op onze website om het gebruik ervan te analyseren en het gebruiksgemak voor je te verbeteren. Voor sommige cookies is jouw toestemming vereist. Als je op ‘Ja, ik ga akkoord’ klikt, dan ga je akkoord met het plaatsen van functionele, analytische, marketing en third party cookies. Bij ‘Instellingen’ kan je een selectie maken van de cookieopties. Onze website werkt het beste wanneer je cookies accepteert. Meer lezen
We plaatsen cookies voor een goede werking van onze website. Met deze cookies kunnen we het verkeer op de website
analyseren en de gebruikservaring te verbeteren.
Op deze pagina lees je alle informatie over de vier sessies uit ronde 3. Via bovenstaande knoppen kun je navigeren naar ronde 1 en 2. Zo kun je eenvoudig je eigen programma samenstellen.
Ronde 3 is van 16:10 tot 16:40 uur.
Toetsen, waarom eigenlijk... Praktijkverhaal van een school | Karin Sauter
In deze sessie vertel ik een praktijkverhaal van de zoektocht van een kleine dorpsschool naar het antwoord op de vraag "Toetsen, waarom eigenlijk?"....
Help, mijn executieve functies doen het niet! | Wilma Loedeman
Ervaar zelf waar kinderen met minder ontwikkelde executieve functies tegenaan kunnen lopen en leer hoe je hier zelf met de leerlingen aan kunt werken!...